måndag 3 september 2012

Lätt att läsa!

Stora mörka skuggan av Erika Eklund Wilson. Gunnar gillar mest att sitta vid datorn och vill helst inte gå ut. Men hans mamma tycker att han borde vara ute och röra på sig mer. Därför tar hon med  honom på fotboll och simning och dans och annat jobbigt. En dag tar hon med honom till Stall Lilla stjärna. Nej, jag vill inte rida, tänker Gunnar. Hästar är stora och läskiga och luktar konstigt. Men han blir tvungen att rida på en stor, mörk häst som heter Skuggan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar